Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007

Tear-stained letter

Άσε με να γράψω ένα γράμμα
Να τα βγάλω όλα από μέσα μου
Να τους πω πως το σπίτι δε με χωράει
Πως δε γουστάρω πλέον να περιμένω να ζήσω
Άσε με να γράψω γιατί φωνή φαίνεται δεν έχω

Γιατί νιώθω αλήθεια
Σαν να κλείνουν τα μάτια μου συνεχώς
Το σώμα μου πρέπει να γεμίζω ξένες ουσίες
Για να μη νιώθω τη δική μου
Στο φουλ πρέπει να δυναμώνω τη μουσική
Για να μην ακούω τις φωνές στο κεφάλι μου
Και μια άλλη πρέπει να γίνομαι –μονάχα για να αντέξω–
Για να μην είμαι εγώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: