Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2007

Κυριακη πρωι

Σήμερα μπορώ να γράψω θλιμμένα
Έτσι, όπως σ’ αρέσει να με ακούς
Γιατί δε φταίνε μόνο τα σύννεφα που μου θολώσαν την ψυχή
Φταίει και η αλμύρα του Σαββάτου
Χτες, χτες τα είχα όλα
Είχα βροχή, είχα φιλί, είχα τα μάτια
Και δάκρυα απ’ τα μάτια μου
Αλμυρά

Σήμερα κυκλοφορώ στο σπίτι θλιμμένη
Θλιμμένα ρούχα φοράω
Και θλιμμένα τραγούδια τραγουδώ
Γιατί θλιμμένα σ’ άφησα – έπρεπε να φύγουμε μαζί γι’ άλλα μέρη –
Θλιμμένο σ’ άφησα
Θλιμμένα να απομακρύνεσαι.

Δεν υπάρχουν σχόλια: