Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Τετάρτη 17 Οκτωβρίου 2012

Βαδί-ζην

Πολλές φορές ζαλίζομαι τόσο
που το όνομά μου μου φαίνεται ξένο
Πολλές φορές ζαλίζομαι τόσο 
κι είμαι έτοιμη να σωριαστώ ανάμεσά σας
                                               θα με σηκώσει, άραγε, κανείς;
Ζαλίζομαι τόσο
που θέλω να αφήσω το τιμόνι στο Σταυρό

Κι η κούραση που κουβαλάω
πολλές φορές με καταβάλλει
Αν με δεις να σιωπώ
αν μ' ακούσεις να τρέμω
μη με ρωτήσεις πάλι. Δεν ξέρω, στο είπα.
Πέρασα και προσπέρασα 
εικοσιένα χρόνια, μια ζωή

Δεν υπάρχουν σχόλια: