Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Το τέλος της ιδεολογίας

Όλα είναι ένα μεγάλο καζάνι που βράζει
κάθε Σάββατο βράδυ με ρουφάει όλο και πιο βαθιά
κι όμως για το σαββατόβραδο ζω
για μια ζαλάδα του επόμενου πρωινού
για λίγο παραπάνω μακιγιάζ
για την Αθήνα της υπερβολής και της υποβολής

Το καζάνι στάζει μια βδομάδα τώρα
σταγόνες μαύρες ματαίωσης και πλήξης
ξέρω τι θα μου φέρει η Κυριακή, το προγραμμάτισα καλά
τετράγωνα η ζωή μου και κάθε της έκπληξη

Σταμάτησα, λοιπόν, να ζητάω την περιπέτεια
επέλεξα ως τρέλα τη ζωή που μόνη μου έφτιαξα
τα κουτάκια μου, το ήρεμο χαμόγελό μου
δε θα γίνω πλεονέκτης ξανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: