Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Έρως VS 19 σημειώσατε απώλειες

Κάθε μεγάλη στιγμή στη ζωή μας είναι αυτή στην οποία σπάει μια πλάνη
Στα δεκαεννιά μου η πλάνη που προσπαθώ να καταρρίψω είναι αυτή του έρωτα
Τον διδάχτηκα καλά, είμαι ψαγμένη από μουσική και βιβλία
ξέρω να τον προσποιούμαι
απλά το σώμα μου δεν έμαθα να υποτάσσω
τον αναζήτησα πολύ και πλέον τον βαρέθηκα
να πάει να γαμηθεί
μαστουρωμένος φειδωλός απελπιστικός χυδαίος απολαυστικός
ό,τι και να 'ναι είναι μια πλάνη
πουλάει καλά, αλήθεια
αλλά αξίζει τον κόπο;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Όσο πιο πολύ το ψάχνεις με την λογική σου, με πληροφορίες και βιώματα από τραγούδια και βιβλία άλλων, η δυνατότητα σου να αντιληφθείς τον Έρωτα η ίδια... φθίνει. Σταμάτα να είσαι τόσο προκατειλλημένη, τόσο κυνική, τόσο αποκαρδιωμένη για ένα πράγμα που δεν έχεις νιώσει καν... Γιατί ο Ερωτας για τον καθένα μας είναι κάτι διαφορετικό, κάτι ασύλληπτο, κάτι μοναδικό, κάτι το πανέμορφο... ξανά... και ξανά... και ξανά... Είναι ένα δώρο που υπάρχει για όλους μας... μην αδικείς τον εαυτό σου πιστεύοντας ότι δεν το αξίζεις κι εσύ...

Αναστασία Κεραμάρη είπε...

Πραγματικα αναρωτιεμαι τι λογο μπορεις να εχεις για να θες να καταριψεις την ''πλανη'' του ερωτα!!!ποσο ασχημα πρεπει να σου εχουν φερθει στη ζωη σου για να λες κατι τετοιο..?
Κατ' αρχας...τον ερωτα δεν τον μαθαινεις απο τα βιβλια και τη μουσικη...δεν ειναι κατι που διδασκεται...Τον μαθαινεις μεσα απο τη ζωη,τη θεληση σου να τον ζησεις...και φυσικα με το να υποκρινεσαι,περα απο την ομορφια του ερωτα....σκορπας και τη ζωη σου...εχεις χασει παρα πολλα χρονια ηδη...
Ο ερωτας ειναι το μεγαλυτερο δωρο που μπορει να σου δωθει...κι αυτο που μαλλον εχεις ζησει...δεν ειναι ερωτας...
Πλανη ειναι αυτο στο οποιο βρισκεσαι και περιφερεσαι...
(και ολα αυτα δεν τα λεω για να σε προσβαλλω και να σου την πω...τα λεω γιατι ισχυουν...)