Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Στις σκοτεινές μου μαύρες νύχτες
τα πρωινά που δεν έχω πιεί ακόμα καφέ
όταν δροσίζει το απόγευμα και το μεσημέρι πριν το φαγητό
γενικά, κάθε στιγμή που δε με απασχολεί η αδαής ιστορία κάποιου
σε σκέφτομαι

Άλλοι τρώνε τα νύχια τους.

Έτσι, για να γεμίσω τις ώρες που κάποια υλική απόλαυση δε γεμίζει
σκληραίνω το μυαλό μου με απολαύσεις φανταστικές
αυτές, άλλη κατηγορία, με στέλνουν στο αληθινό μου εγώ
στο αληθινό μου σώμα
αυτό που διεγείρεται με σπίθες οπτικές περιστασιακές
με κάτι τυχαία φιλιά
και με μυρωδιές - πάντα με μυρωδιές σωμάτων

Δεν αρκεί.

Δεν υπάρχουν σχόλια: