Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Τρίτη 28 Ιουλίου 2009

Songs of love and death

Εκτός απ' όσα άφησα πίσω μου ας γυρίσω να κοιτάξω όσα μ' αφήνουν κι αυτά
κρίμα στη νιότη και στη ζωή μου, κρίμα στα μάτια που κοιτάνε και τρυπούν την ψυχή
κρίμα στο τώρα που τ' αφήσαμε ασύστολα να γίνει πριν
κρίμα στο πλοίο που έφυγε και πήρε και μένα μαζί του
κρίμα στη χάρη σου που δεν τη βλέπεις
κρίμα στο καλοκαίρι που έφυγε χωρίς να παρανομήσουμε

Κι έρχεται γρήγορα χειμώνας...

Δεν υπάρχουν σχόλια: