Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Kλειδί

Τι χαρά ν’ ανήκεις τις χειμωνιάτικες νύχτες και να ερωτεύεσαι τις καλοκαιρινές
Κι εγώ κόλλησα ανάμεσα φθινόπωρο χειμώνα
Υβριδιακά ζω στην πόλη των ανέμων
Προσγειώνομαι μετά από δέκα φιλιά κι αναμένω
Κλείσε μου τα μάτια κι άγγιξέ με με τα χείλη σου
Δέσε μου τα χέρια κι άσε με κλεισμένη σ’ ένα δωμάτιο για χρόνια
Δάγκωσε τον πόνο μου και καν’ τον δικό σου, βασιλιά
Κατέβασέ με απ’ το θρόνο σου να γίνω πάλι σκλάβα
Κάνε κάτι άλλο επιτέλους
Παρά να μ’ αγαπάς τετριμμένα..

Δεν υπάρχουν σχόλια: