Διάβασα πρόσφατα:

  • Ποιος απ' τους δυο μας επινόησε τον άλλον - Πασκάλ Μπρυκνέρ
  • Ο εραστής - Μαργκερίτ Ντυράς
  • Κάιν - Ζοζέ Σαραμάγκου
  • Ζορρό - Ιζαμπέλ Αλιέντε
  • Αποσπάσματα του ερωτικού λόγου - Ρόλαν Μπαρτ

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
γιατί όταν είμαι μόνος αγαπώ τον αέρα γιατί όταν είμαι έτσι, θέλω μόνο τον αέρα γιατί η αγάπη είναι πλασματική γιατί είμαι άνθρωπος και νιώθω σα σκυλί γιατί είμαι μια αχαρτογράφητη περιοχή δεν έχω όρια γιατί έχω ψυχή

Παρασκευή 31 Ιουλίου 2009

Το λίγο μέσα μου

Σκοτείνιασε πάλι νωρίς και μπαίνει ψύχρα
Λίγα τα μάτια να με φωτίσουν, λιγότερα τα θερμοφόρα χέρια
Όσο μεγαλώνω λιγότερο ταιριάζω σε αγκαλιές
Λιγότερο το σκοτάδι μ’ απωθεί

Και ιδού το δίλημμα:
Να βουλιάξεις σε σένα ή να ζήσεις ανταποδοτικά
σ’ ένα κόσμο που σε μπερδεύει;

Οι ρίμες μου λίγες πια για σένα
Μικρέ μου έρωτα θλιμμένε
Λίγη ίσως κι εγώ και τα δεινά μου
Αν μπορούσα να κλείσω τα μάτια και να σε φανταστώ απ’ την αρχή
Ίσως να μη με διάλεγα δίπλα σου
Λίγος ο έρωτας σε τόσο λίγους καιρούς.

Δεν υπάρχουν σχόλια: